Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 lipca 2013

Liebster Awards

Zostałam nominwoana do Liebster Award co mnie bardzo ucieszyło. Cieszę się że podoba się komuś mój blog ;D 

Pytania od : Zuza Lewandowska 


1. Jak masz na imię ?
Oliwia ;3
2. Ile masz lat ?
15 ;P
3. Jakie masz Hobby ?
Pisanie ;D
4. Masz rodzeństwo ?
Tak xd Siostrę i brata ;D
5. Gdzie mieszkasz ?
Okolice Zielonej góry, Woj. Lubuskie, dokładnie to Łęknica ;D
6. Ulubiony klub piłkarski ? 
Borussia Dortmund na zawsze !
7. Ulubiony piłkarz ?
Robert Lewandowski i Mario Gotze ;D
8. Ulubiona partnerka piłkarza ?
Hmm.. Nie wiem Ale Anna Stachurska wydaj się byc spoko ;p
9. Czemu piszesz bloga ? 
Pisanie jest moją pasją ;D
10. Jaki jest Twój ideał faceta ?
Nie ma ideałów xd
11. Ulubiony film ? 
3 metry nad niebem ;3

Blogi nominowane przeze mnie : 
http://opowiadania-rl9.blogspot.com/2013_01_01_archive.html

Niestety tylko jeden, ponieważ dopiero zaczynam czytac i akurat na ten natrafiłam ;p Blog bardzo fajny, polecam ;D


Moje pytania :

1. Twoje imie ?
2. Gdzie mieszkasz ?
3. Ulubiony piłkarz ?
4. Czy żałujesz że Gotze odchodzi ?
5. Ulubiona ksiązka
6.Ile blogów piszesz i o czym ?
7. Twoje hobby ?
8. Czy napiszesz kolejnego bloga i o czym będzie ?
9. Ile masz lat ?
10. Zajrzysz na mojego bloga ? 

1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award. Pytania na marco-and-zuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń